Excite

Consumenten storen zich aan slechte telefonische bereikbaarheid bedrijven

Een van de belangrijkste tools om klantvriendelijk over te komen voor bedrijven, is het zorgen voor een goede telefonische bereikbaarheid. Nederlanders irriteren zich namelijk nog steeds aan bedrijven met te ingewikkelde keuzemenu’s, te lange wachttijden, en vervelende muziekjes tussendoor.

Het is namelijk echt niet meer van deze tijd om aan een constant bezette lijn te komen, of een keuzemenu te hebben dat probeert te vermijden dat een klant of relatie daadwerkelijk met iemand aan de telefoon komt.

Afhankelijk van de grootte van het bedrijf of de organisatie, wordt het aangeraden tussen de drie en maximaal vijf aantal keuzes te hebben, en niet meer dan drie lagen. Ook moet het voor de beller duidelijk zijn of er op dat moment überhaupt wel iemand aanwezig is die de telefoon kan beantwoorden.

Een standaard virtuele telefooncentrale, die aangeboden wordt door Axiatel (Axiatel.nl), zorgt ervoor dat je op een simpele manier een telefoon beantwoordingsysteem kan opzetten. Via de grote hoeveelheid beschikbare opties en de mogelijkheid zelf een deel te laten inspreken, is het erg professioneel en persoonlijk. Je kunt bijvoorbeeld ook zelf makkelijk instellen tijdens welke tijden er gebeld kan worden en naar wie er steeds doorgeschakeld wordt. Met Axiatel kun je dus heel makkelijk en zonder investering het imago van je bedrijf en de efficiëntie verbeteren. Want een slechte bereikbaarheid, daar kan geen marketingcampagne tegenop.

Afbeelding: Axiatel.nl

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2018